B2 Coaching & Consulting

Zelfvertrouwen & voorbereiding:
de weg naar succes

JONGEREN ONDERSTEUNEN
IN LEREN EN GROEIEN

Omgaan met stress


Voor jongeren die spanning willen verminderen en technieken leren om rust en focus te bewaren, ook in drukke periodes.



Efficiënt plannen


Voor jongeren die overzicht willen krijgen in hun schoolwerk en leren prioriteiten stellen om hun tijd slim te benutten.



Resultaatgericht studeren


Voor jongeren die willen ontdekken welke studiemethode bij hen past en zo met meer vertrouwen en betere resultaten leren.



Reviews van klanten (en hun ouders)

Testimonials

Je voudrais remercier Isabelle pour son écoute, sa bienveillance et sa patience. Ce coaching fut également un coaching pour les parents car cela m'a appris à dialoguer avec J. de manière plus constructive et avec moins de jugement. Cette méthode de coaching rend le jeune plus autonome. Cette manière de travailler a pour objectif d'anticiper le travail à faire et à évaluer la quantité de matière à connaître. Mieux s'organiser pour moins stresser.


- S.L., ouder leerling 4de middelbaar

We zijn erg blij dat we Isabelle hebben ontmoet. Onze dochter moest herexamens afleggen en miste structuur, organisatie en zelfvertrouwen. Dankzij de studiecoaching merkten we dat haar lessen beter georganiseerd waren en dat ze de hoeveelheid leerstof die ze moest verwerken kon inschatten. Onder begeleiding van Isabelle heeft ze een planning gemaakt die ze bovendien goed heeft gevolgd! We voelden dat ze meer betrokken was bij haar werk, terwijl ze ook tijd kon. nemen voor plezier en ontspanning. De motivatie was terug.
Door de duidelijke planning en de nieuwe studiemethode was ze goed voorbereid en kon ze met minder stress en meer vertrouwen de proefwerken succesvol afwerken. Isabelle heeft de situatie een positieve wending gegeven en de resultaten waren boven onze verwachtingen.

Dankjewel voor je snelle hulp en heel aangename en vriendelijke contact. 


- S.J., ouder van leerling 5de middelbaar

Isabelle werkt aan een partnerschap met de leerling maar ook met de ouders. Het zorgt ervoor dat rollen duidelijk worden en dat je als ouder ook gewoon weer "ouder" kan zijn. Naar de leerling toe komen er praktische en heldere handvaten die ervoor zorgen dat dat leerling concreet stappen kan zetten in zijn/haar groeiproces.​​​​​​​​


- A.D., ouder leerling 5de middelbaar

Isabelle draagt de mensen met wie ze werkt een warm hart toe en wil hen echt helpen. Ze treedt binnen in hun wereld en zoekt met hen een weg in het doolhof van hun geest en gevoelens. Ze past haar methode aan aan de persoon die voor haar zit. En als ze zich in iets vastbijt, dan laat ze niet los. Ze zoekt, vraagt, denkt tot ze de sleutel vindt. Zo slaagt ze erin haar coachees mee te sleuren in haar enthousiasme.

Isabelle is ook een meester in het organiseren. Ze bedenkt structuren en plannen, legt deze ook haarfijn uit, oefent ze in en past ze aan indien nodig.

Kortom Isabelle is enthousiast, empathisch, flexibel, gestructureerd en laat niet los. Een betere coach kan je niet hebben.


- R.V., ouder leerling 3de middelbaar

Ik leerde een nieuwe studie methode aan, die me verplichtte om minstens één dag voor een test al klaar te zijn voor dat test, waardoor ik beter voorbereid was op mijn schoolwerk. Ik leerde een bepaalde structuur aan en leerde daardoor om regelmatiger te studeren. Ook wist ik altijd wat ik te doen had voor school en wanneer, waardoor ik minder gestresseerd werd.​


- J.H., leerling 4de middelbaar

Onze dochter gaat bewuster om met schoolwerk en heeft in de chaos structuur leren brengen. Isabelle heeft een interessant traject uitgewerkt dat de interesse van onze dochter gewekt heeft. Het contact met Isabelle was erg fijn, zowel voor onze dochter als voor ons. Dankjewel, Isabelle.


- B.V.V, ouder van leerling 4de middelbaar

Ik wou je graag heel erg bedanken om S. de afgelopen weken te begeleiden. Ik was onder de indruk van de vele communicaties/opvolging waardoor S. echt wel ingang geschoten is. De punten zijn dan ook in de goede richting geëvolueerd sindsdien.


- S.C., ouder van leerling 1ste middelbaar

En nu?

Blijf niet met je vragen of behoefte zitten, neem vrijblijvend contact op.

unsplash